Merhabalarr buraya bunu yazacağım aklıma gelmezdi ama artık gerçekden yoruldum kızım 2 yaşını doldurdu bundan 2 3 ay kadar önce tuvaletini soylerdi sadece buyuk tuvaletini soylemezdim yaklaşık bir aydır düzenli olarak götürüyorum tuvalete ama soylemiyor lazımlıga oturmak istemiyo aglıyo altına yapıyor sürekli ufak olan neysede buyuk tuvaletini temizlemeden midem bişey almıyor artık (bu arada 3 aylk hamileyim cok fazla bulantım kusmam var) ne yapdıysam ne dediysem alışamadı ben götürünce zorla yapıyo ben soylemedim mi hiç umursamıyo altına yapıyo bende tekrar bagladım altını iyimi ettim kötümü bilmiyorm bi akıl verin gerçekten ne yapacagımı şaşırdım nasıl davranacağını şaşırdım