Merhaba arkadaşlar ‘ nedefit ’ markalı tayt ve korse var instagramda denk geldim. Doğum sonrası alıp takım kullanmayı düşünüyorum. Hiç kullanan oldu mu veya önerdiğiniz başka bir marka termal tayt korse var mı ? Kilo verirken sarkma olmasını istemiyorum