Burcu0707 Aclik sekerim bakilmadi ama bugun ben tokluga baktim 131 cikti seker olunca deger kac cikmasi gerekir bazisi normal bazisi anormal dio🙄bilen biri beni aydinlatabilirmi?gebelikte seker kac cikarsa gebelik sekeri olmus oluyor
Busrakuzeyasaf25 Merhba canım benim ılı gebelıgımde cıktı sımdı 9 haftalık hamısım bunda cıkcak mı bılmıyorum m dıgerınde Yuksek deger 145 dıyordu doktorum sureklı rapor veriyordum cunku ve glifor seker hapı kullanmıstım