Yasom17 ezgicukur 37 deyim geçen hafta doktor söylemedi çatı muayenesi yapacağını bugün gittim işte yaptı, açılmayın yok dedi çatın normal dedi ama çok acıdı canım gerçekten normalde sancım olmazdı ama bugün bir ağrım oldu yani tetikledi galiba
ezgicukur Ema5 haftalarımız aynı, bende yarın çatı muayenesi olucam normal istiyorum ama çatım darsa diye tedirginim. Sizde yürürken zorlanıyor musunuz acaba
Ema5 ezgicukur benim de yürürken ağrım oluyor, kulağımda bir sorun oluştu ani şekilde o yüzden sezeryana karar verildi, umarım her şey hayırlısı ile sonuçlanır sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🙏🏻
serpilctn Crnkll inşallah uzun sürmez ya kimisi ya 40,41. Haftayı buluyor 😀çok uzun bi süre sabrım kalmadı gelsinde sevelim😀senin oğlan başını dondurmus mu peki
Ozgeylc 37+0 ‘ımm planlı sezeryan olacak benimm👼👼😍çok karmaşık duygular içindeyim , hem bebeğim biran evvel gelsin istiyorım hem de korkuyorum yenidoğan ilk gebeliğim🥹
Yasom17 Ozgeylc hayırlısı olsun sağ Salim alalım kucaklarımıza ben de 39 gibi gelsin diyorum da bakalım artık hayırlısı çünkü nefesim artık daralıyor uyuyamıyorum ayakta duramıyorum son aya kadar hiçbir şeyim yoktu halbuki işte de 34 de ayrıldım bir de 🥲
ezgicukur Yasom17 bende 37+3 bitiyor bugün çatı muayenesi oldum ve canım çok acıdı gerçekten 😔 nst de sancı vardı ama açılman yok dedi
Yasom17 ezgicukur benim hafif sancı çıkmış ama ben hiç hissetmedim ama eve geldikten sonra adet sancısı gibi bi iki kez oldu geçti, valla benimde canım çok yandı
Crnkll serpilctn ya sürekli hareket ettikleri için doğum pozisyonuna giriyorlar sonra dönüyorlar falan ama girer ya seninde valla ben kontrole gittim bugün haftaya yine gidicem doğurmazsam 😂çünkü inanılmaz bi sancım var kalçama falan vuruyor ağrısı anlamadım valla
Tazeannee000 serpilctn bizde ayniyiz 35+2. Plânlı sezeryan bizimkisi henüz net bir tarihimiz yok bakalim haftaya gidip öğrenicez insallah. Sizin normal mi sezeryan mi
serpilctn Tazeannee000 benim normal canım inşallah normal istiyorum ki yurt dışında sezaryan yasak sezaryan çok zor durumda kalınca yapıyorlar istege göre değil yani