Gebelıkte ki ıkıncı dozdan sonra başka bir doz yapılmazsa 2 yıl korumacılıgı var, ıkı yıldan sonra tekrar gebe kalınırsa yenıden yapılmalı. Etkısı gecıyor çünkü. Ama gebelıkten sonra 2+3 doz daha yaparsanız 10 yıl koruması oluyor. Bildiğim kadarıyla gebeyken ıkı doğumdan sonra 6 ay arayla 3 doz yapılınca 10 yıl koruma etkısı gosterıyor.