Melikeakar Doktor bunu yazdı annelerim .18 haftalık hamileyim acaba hamileyken kullanımda bi yan etkisini ya da bebeğe bi zararını gördünüz mü?
Buseyllzr Melikeakar 16 haftalıkken kullandım enfeksiyonu geçirmişti 1 ay çok rahattim daha sonra tekrar basladi 32.haftadayim kurtulamadim hala ama fitil çok işe yarıyor kullanın mutlaka 😚
Gamzess1 Hayır canım bi zararı yok merak etme 2 kere kullandım enfeksiyonumu tek geçiren bu fitil. Gece yatmadan kullan sabah ilk tuvaletinde ayağa kalkınca daha doğrusu yarısı geri gelebilir korkma
dnz_dnz Melikeakar normal o, işte eriyen ilaç akıyor. Ben de bir kutu kullandım geçti sanki ama emin olamıyorum bir kutu daha istesem mi
Melikeakar dnz_dnz 3 günde bir kullanıyosun değil mi? Benim bi tane kaldı doktor 6 adet yazmış ama işe yarıyo gerçekten tek seferde bile
dnz_dnz Melikeakar evet 3 günde bir kullanıyorum. Ne güzel size çok vermiş bana bir kutu verdi sadece. İki tanecik nasıl yetecekse 😄 çok iyi geldi ama biraz kaldı ben de kendim aldım eczaneden bir kutu daha. Hepsini kullanın bence kalmaz bir şey baya etkili bir ilaca benziyor