Öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum Allahım hepimize evlatlarımızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin kalan hamişleri rabbim bir avazda kurtarsın inşallah ♥️ 13 günlük taze anneyim çok şükür Tek arter tek ven tanımız vardı ve doktorum (Sema Yıldırım mükemmel bir doktor anne şefkatiyle yaklaşan ilgisi inanılmaz güzel bir kadın) 38.haftaya kadar sancı veya açılma olmazsa normal doğum yapamayacağımı suni sancı verirse kara kızımın strese girebileceğini söylediği için 37+2 de spinal sezeryan için gün kararlaştırdık. 12 nisan 16.00 ameliyat tarihim 16.15 te ömrümün en güzel hediyesi kelebeğim kucağıma verildi, o kadar mükemmel o kadar inanılmaz bir duygu ki allahım hakeden ve isteyen herkese nasip etsin 6 ay mide bulantısı son 2 ay mide yanması ve 5.aydan beri böbrek ağrısı çekmekten harap olmuştum ancak bütün acılarım sancılarım güzel yüzlü bebeğimi görene kadardı. Gelelim asıl konuya 😅 Sezaryen doğumu hiç istememiştim sebebi doğum sonrası toparlanma süreciydi öyle de oldu bugün bile zorlanıyorum ve dikişlerimi de zorladığım için şişiyor sürekli. Beni asıl mahveden ilk yürüyüştü bir kaç ay önce yakın arkadaşım sezaryen doğum yaptı ve hiç benim gibi olmadı aslında acı eşiğim yüksektir ama ben birazda bilinç altıma acıyı yerleştirmişim sanırım canım çok yandı. Özellikle kum torbasını karnımdan almaları için yalvardım ama 8 saat dolana kadar almadılar ve o hemşirenin gelip karnıma bastırması bende tamamen filmleri kopardı. 13.günüm oturup kalkarken sorun yaşamıyorum sadece yatar pozisyondan kalkarken biraz zorlanıyorum 8-9. Gün sağ sol yatmaya başladım toparlanma süreci korktuğum kadar olmadı bence tamamen psikolojik bir durum ben ameliyatın acısından daha çok psikolojik olarak zorlanmışım gibi oldu biraz. Ama herşey evlatlarımızı görene kadar gerçekten tarif edilmez bir duygu rabbim bütün evlatlarımızı korusun kötülüklerden esirgesin hayırlı evlat olmayı nasip eylesin. Ben Ada kızıma kavuştum darısı sizlerin başına sarılıkla uğraşıyoruz dualarınızı bekliyoruz teyzeler ♥️🙏🏻