Merve234 yani bence normal şuan ben 23+6 yim 4 gün önce konrtol vardı bebeğim baş aşağıymış önceki 2 gebeliğimdede baştan sona hep baş aşağıydılar hiç makat geliş lafını duymadım sağ salim de aldım lucağıma ilk ikisinin erken doğum riski vardı bu tetiklese doktor söylerdi herhalde diye düşünüyorum