Mavisinannesi2 Haftamız 37 ve kalp atışımız 160 neden bu kadar hızlı olur yaşayanınız doktoru daha iyi bilgi veren var mı acaba nst sürekli uyarı verdi ama doktorum bişey yok iyi dedi
Gnc27 Mavisinannesi2 benşm de öyle olduğu oluyor ..140 civarı normalde ama bişey yiyince 160 bulduğu oluyor