Sevdanur522 önce doktoruna danış tabi sonra eğer doktorun hamilelik kaynaklı diyorsa ben çareyi gece yatarken olsun yada diğer zamanlarda ayaklarımın altına yastık koyarak buldum. Yüksekte tuttum yani sabah iniyordu ve asla oturur pozisyonda kalma ayaklarını hep uzat aşağı sarkık kalmasın onun dışında tussuz beslen. Ve bol su iç susuz kalınca vücut kalan suyu vücutta depoluyormus. Ayaklara soğuk su tutunca geçer deniliyor doğru olabilir fakat idrar yolu enfeksiyonu varsa ayağın soğuması bu enfeksiyonu arttırıyor malesef. Bide yürüyüş iyi geliyor fazla olmamak şartıyla yarım saat yürü eve gel uzat ayaklarını hemen oda ise yarıyor.