Hilal-95 Huriye1996 grafıkdem doktorun anlar canm korkma ya zaten usgde normalse hersey. Bi sıkıntı olmaz inşallah
Huriye1996 Hilal-95 normal dedi aslında bu testi onların zoruyla yaptirdim o yüzden olumsuz bir sey duymak istemem. Teşekkür ederim
Ktiryaki Huriye1996 Ya böyle bir şeye nasıl zorlarlar . Yani senin testin kötü çıksa bebeği almaya da mı zorlıcaklar allah korusun. Ben yaptırmadım zaten doğruluk payı düşük kendimi strese sokmak istemedim sonuçta bebeğimi öldürmeyi düşünmüyorum .
Huriye1996 Ktiryaki kesinlikle öyle. Benim tedavi ile oldu bebegim o yüzden bilinçli olman gerek herseyini yaptir dediler olumsuz bir şey duymaktan korkuyorum, buraya yazdm hemen ama cuma gösteririm artık sonucu 😑