Hulyaaa1 Amin inşallah teşekkür ederim darısı başınıza ☺️ Spinalle sezeryan oldum hiç korkulucak bişey değil gözünüzde büyütmeyin Nahit beyden de zaten hep memnundum doğumum da şükür güzel geçti pazartesi dikis kontrolüne gidicem inşallah iyidir. Size tek tavsiyem göğüs ucu yaraniz olmaması için araştırma yapın ne uygulanacak şey varsa yapın derim. Şuan tekrar sezeryan ol gogus ucu ağrıların geçicek deseler kabul ederim o derecedeyim🤦🏻♀️