29 haftalık hamileyim. Şehir dışına gezmeye geldik. İki gündür fazlaca yürüdüm. Bugün yoruldum iyice ama bir vajina ağrısı başladı. Duramıyorum yerimde. Sanki yorgunluktan değil de böyle idrar yolu enfeksiyonu ağrısı gibi. Yanma gibi. Ya da belki gebelikle alakalı sadece bilmiyorum.
Ama yerimde duramıyorum. Bir tane parol aldım.
Yarın akşam da trenle yola çıkacağız yani böyle yola da gidemem gibi. Doktora gitme şansım da yok.
Ne iyi gelir, lütfen yardım.