Allah o hastaneyi bildiği gibi yapsın. Pislikler pandemi diye oda süsletmediler, rica minnet fotoğrafçıya izin verdiler. Ama bi gittik ki banyoda kağıt havlu yerine normal evde kullandığımız el havlusu var!!! Hijyen bunun neresinde? Üstelik kliması bozuk oda verdiler cayır cayır yandım lohusa lohusa. Oda yetmedi hastane enfeksiyonu kaptım 15 gün başka hastanede yattım. Arefe günü taburcu oldum. Ölümlerden döndüm. Enfeksiyon değeri 0-5 arası olması gerekirken benimki 296 lara çıktı düşünün. Kana karışsaydı şuan hayatta olmayacaktım. Kendi doktorum medicana ile anlaşmalı olduğu için sırf doğum ücretine 18.000 tl para ödedim. Gebelik takibi hariç. Haram zıkkım olsun medicanaya verdiğim paraya, canımdan oluyordum az daha. Pandemiymiş! Cimri pislikler siz önce kağıt havlu koyun, ne bileceğim biri yere düşürüp geri mi astı o havluyu vs. Sen önce kendin uy pandemi kurallarına. Her yere şikayet edeceğim, tüm forumlara yazacağım. Ben yandım başkalatı yanmasın. 19 günlük bebeğimden ayrı kaldım 15 gün boyunca hakkımı helal etmiyorum!!!!