Feride11_ Merhaba hanımlar 29 haftalık hamileyim ferritin değerim 5 cıktı cok korkuyorm bu sekilde olup sağlıklı doğum yapan var mı hct degerimse 9
Burcutf Feride11_ doktor bir yorum yapmadı mı? Belki destekleyici serum iğne v.s. ile yukseltilebilir.
Burcutf Feride11_ yapmayın yaaa 🙄 şuraya bak saglik için bile istenen ücretlerle başedilmiyor. Gunde iki kere kac gün takılması lazımmış? Devlet hastanelerinde fln ücretsiz taktırmak şansınız yok mudur? Allah yardımcınız olsun. Sağlıkla alın kucağınıza sağlıkla kalın insallah 🤲
Feride11_ Deniz2961 hep özele gittim bi kere cok kusmadan devlete gittm doktor benım hastam degil die acil gittm halde bakmadı
Eda0 Benimde 8 çıkmıştı ilaç eger devlette dahiliye yazarsa 120 tl alabilirsiniz ben öyle yaptım 1 kez yapıldı eger yetmezse tekrarlanacak doğuma kadar
Feride11_ Burcutf gercktn öyle zaten zorlu bi hamilelik gecirdm aldgm ilaclar ateş pahasıydı bide bu cıktı smdi devlette en son gitgmde benim hastam degil die acil gittm halde bakmamıştı
Tugba3444 Benimde aynı şekilde 23 haftalık gebeyim ferritinim 3 ve diğer kan değerlerim de çok düşük Demir vs.. FERRUM yazdı doktorum kan ilacı onu kullanıyorum. Ayrıca düşük değerlerden dolayı aşırı halsizlik ve baygınlık geliyor
Birminikcivciv Tugba3444 Bende öyle ayakta duramıyorum çarpıntı baş ağrısı halsizlik bayılacak gibi oluyorum 15 haftalığım ferritinim 2 Allah’ın izniyle kan depolarımız dolar
Tugba3444 Birminikcivciv inşallah canım gerçekten çok zor sana doktorun ne önerdi? Her gün bi avuç ceviz ve mutlaka siyah kuru üzüm ye çok iyi geliyor