_y0 canım 1 yıl yasminle korundum bırakmamın 2.ayı hamile kaldım. Samimi arkadaşım 3 3 buçuk sene kullandı bıraktıktan 4 ay sonra falan hamile kaldı. Planlı gebelik istediğim için ilk olarak doktora sordum bu kısırlık vs durumunu bu çok çok uzun kullanımlarda atıyorum üst üste 7 8 yıllık kullanımlarda belki sadece hamile kalma süresini uzatabilir dedi.kısırlık vs söz konusu değil dedi.