Edanur08 bizde ablamda yaptık canım otu suya koyduk dualarını okuyarak birazda o otun suyundan arada içmen gerekiyor. Hemşire gelip kontrol etti açılman daha 4 cm, tahmini 3-4 saat beklememiz gerekiyor dedi otu suya koydum 45 dakika sonra hemşire tekrar geldi (bu arada suni sancı takmışlardı sancısı olmadığı için) açılma 9 cm dedi inanamadı doktorda geldi hepsinin o ottan haberi vardı zaten biz doğuma gidince otu mutlaka sudan çıkarın unutmayın yoksa kanaması durmaz dedi bizde öyle yaptık o kocaman olan ot tekrar büzüşüp küçüldü. Her doğum elbet zordur kolay olmaz ama ablamınki çabuk oldu doğumhaneden 5 dakika sürmedi çıktı hemen. Ama otu mutlaka geniş bir leğen gibi kaba koymanız gerekiyor. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah🙏