betultims Merhabalar doğum yapmak üzereyim bu son günlerim bebeğinizi ilk gördüğünüzde ne hissettiniz, bebekle ilk günler nasıldı? Merak ediyorum neler yaşadığınızı :)
adsmom betultims karnımda olan bir canlının dışarı çıkıp kucağıma gelmesi çoook çok şaşırtmıştı beni. Tek kelimeyle şaşkındım ağlayamadım gülemedim öylece kalakaldım ❤️ Çok güzel bir duygu inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
Gulsurmeli betultims Bulutların üstündeydim resmen, herşeyi unutmuştum. Benim mi ya diyodum mutluluktan ağlamak denilen şeyi o zaman yaşamıştım. Çok başka birşey.. ❤️
Hilal-95 betultims bence herkes farklıdır tabı insan cook ama cok mutlu oluyor ama ben cok yorulmustum inanılmaz yorgundum yanı emzırme süreci uykusu bnm oğlum asla uyumadı🤦🏻♀️ Yenı dünyayı alışma süreci oluyormus 😄 valla ben yapamıcam dedim gercekten ama snradan daha cok alıstım tabi inanılmaz bi bağ oluyor aranızda inan bana hiç duymadığın hiisetmediğin tatmadığın duyguların oluyor
2kizanasi Ilk gün sersem gibi olmuştum ayy bu benim miii cidden falan 😅 Sonradan alışıyor insan hem aşırı yorgun hem çok mutlu çok hoş değişik günler 😍
Askiletotomsu Çok abartacak bsey yoktur diye düşünüyorum 😅 dogurmadigim için uzaktan böyle nemrut konuşmak kolay tabi