babysare Kızlar 30 hafta olduk çok şükür son zamanlarda tekmeleri zaman zaman canımı acıtıyor baya sertleşti ilk hamileliğimde normal mi can acıtır mı
serpilctn babysare evet hele bi esnesin nasıl aciyor 😀😀35+1 den söylüyorum 😀 ama iyi olsun sağlıklı olsun da acıtsın 😀🥰
Minmin babysare benim de ilk gebeliğim 31+2 olacağız aşırı sert tekme atıyor ister istemez acıtıyor artık 🥺🥰
babysare Minmin bende bilmediğim için endişelendim tekmelemese korkuyoruz sert olsa da annelik zormuş😊😊
serpilctn bahar_ayax kafasını bi yere topluyor karnımın orası şişiyor ve ayaklarını uzattıgini hissediyorum geriyor böyle doktorum buna esniyor dedi 😀
Simayimmmmm Heleki son zamanlar doğuma yakınken kızım karnımda öyle bı hareket ediyordu ki istemsizce bagiriyodum 🌸😍
Prenseslerinannesi344 babysare benim 3 hamileliğim 17 haftamdayim 8 9 ayda oyle set vurmasi normal yani dayncaz artik dogunca bitiyor hersey tatli acilar 😊
Aysckzgnc babysare Valla hep öyle yazıyodu 37+4 oldum hiç acıtan tekme yaşamadım 🤔 ay dediğim ani hızlı tekmeler oldu ama canım hiç acımadı
BusraAltin babysare evet normal :) haftadayiz sola yatinca kaburgaya vuruyor esseeek ama tatli bir aci :) sorun yok