Aysencim Geçen pazartesi gittiğimde 34+3 idik 2750 demişti. Bu hafta gene 2750 dedi. Neden kilo almaz ki ya ben 3 e yakındır demiştim bide kasılmalarım cok oluyor enfeksiyon cıktı idrarımda ilaç yazacak yarın
serpilctn Aysencim ala ala neden hiç almamış acaba 🙄 muz ye canım süt bol.bol iç ceviz bunlar çok kilo aldırıyor
serapinci Aysencim bende 32 de gittim 2500 dedi 34 de gene gittim gene 2500 dedi benim de hiç kilo almamış ya aklıma takildi😏
balkopugu2701 Aysencim ben de 36da gittim 2600 dedi 37de bugün gittim yine aynıydı canım doktoruma sorduğumda kemikleri güçlenmiş olabilir haftaya geldiğinde artmış olur dedi
Zeynepgl Aysencim Enfeksiyon olduğu için kilo almamıştır yediklerinizden değil enfeksiyon bebeğin kilo alımını durduruyor bundan kaynaklanmıştır
serapinci Aysencim suyu gayet iyi kilosu da haftasına uyumlu dedi nst verdi sancı çıkmadı 2 hafta sonra gel dedi o kadar
Gorkeminannesi Aysencim bazen yanlış ölçüm olabiliyo cihazdan cihaza da farkediyo siz takılmayın kan akışında flan yada suyunda azalma gibi herhangi olumsuz durum yoksa kilo cok da önemli değil
Adileeselvi Aysencim Seninki yine iyi bence geçen hafta geldim 33 te kilo almamış 2100 dedi şimdi 2200 olmuş haftasına göre iyi boyu 48 cm hafta da 100 grm ancak almış şaka gibi