201010 ben şeker hastasıyım insülin kullanıyorum 25 haftalığız şuan haftasıyla uyumlu dediler ,açlıklarım 120-tokluklarım 140 seviyelerinde şekerlernz çok yüksek değil bence genetik olarak bebeğiniz iridir belki korkmayın eğer şeker varsada insüline başlarlar sağlıkla kucapımıza alalım inşallah