HilalEyce Melisanazlm Net olmamakla 6000 diye duydum. Doğum sigortası daha avantajlı onu öğrenebilirsiniz.
Ozden12 Melisanazlm artı bir gideriniz olmuyor ama bende yaptırdım sigortayı yarın doğum yapacağım inşallah sizinlede paylaşırım doktorunuz kim bu arada kaç haftalıksınız
Merve6494 Sigorta şirketinizi yazar mısınız kızlar almadığıma pişmanım 3750 demişlerdi bayram öncesi alacaktım güncellediler aksamına 5500 oldu üni de yaparım dedim ama oda içime sinmedi bugün sigorta yaptırcam yardım lütfen
Yeni-Anne3333 Takipli hastaysanız doktorunuzla konuşsanız eski fiyattan yaptırmaz mı acaba herkes bütçesini ona göre ayarlıyor sonuçta