Nissaam yediğin büyük ihtimalle ona yarıyodur tabi saglikli besleniyorsan hiç şüphe etme çocuk illaki büyüyor bu süreçte önemli olan bence annenin az kilo alıp sağlıklı beslenerek yola devam etmesi. 16 +2 ben de doğru düzgün kilo almadım ama bebiş almış.