Anneolyrmbn Çok inanılmaz kasık ağrım var dayanılmaz bişey.yürümekte güçlük çekiyorum canım çok acıyor kızlar 😥
Anneolyrmbn SalihaTelli kuzum doğurdun doğurucan sen ağrılarının başlaması normal bence yine de dikkat et kendine ve bebişe tabi 😊
Anneolyrmbn MiracAlpinveUmutunAnnesi 35. Haftaya yeni girdik biz oğlumla ama bu ağrılardan yürümekte çok zorluk çekiyoruz. Karnımın alt kısmı bacaklarımın arası çok ağrıyor normal mi ki bu acaba 😓
MiracAlpinveUmutunAnnesi Anneolyrmbn persembe gunu randevum var sorucam o gun ama galiba normal cunku yalanci kasilma olarak geciyomus vucut kendini doguma hazirliyomus 😞 benimde inadina geceleri geliyo agri 😌