serpilctn stres yapmıyorum kafamada takmıyorum sadece ovulasyon kullanıyorum oda yumurtlama takip etmek için bu ay yumurtlamaya görmedim birde . Aslında istediğim şu hani detaylı baksalar hani derimki gerçekten bişi yok inanın bir ultrasona bakıp yolluyolar . Bana güven vermiyorlar. Mesela boş gebelik yaşadım , bu neden oldu araştırmadılar bile boş gebeliksin dedi kürtaj oldum eve yolladılar bir açıklama dahi yok . Gebe kalabilirim belki, geç hamile kalırım hiç önemli değil. Beni muane etsin hiç bir şey olamadığını bileyim sorun yok.