yorumlaarı okudum benim yarın 27 haftam olacak geçen haftadan beri el ayak ağrısı kramp kasık sancısı çekiyorum bayramdan sonra randevum var erken doğum belirtisi mi yoksa son ayları böyle geçiren oldu mu acaba ? ilk bebeğim 2016 hamileydim hiç ağrım sızım sancım yoktu