Yagmurkaragz ben asla ama asla tavsiye etmem o kadını canım ben onda doğum yaptım o zaman ortadoğu hastanesinde çalışıyordu çok zor ve berbat bi doğum oldu benim için
sule0162 ben şimdi güzelyalı hastanesine yasemin ilkit e gidiyorum çok iyi bi dr ve öven çok insan var inşallah da öyle olur dogumum da ki şeyleri yaşamam tekrar