nazile4152 canım 4+0’da gebeliği öğrendim bir sonraki gün doktora gittim kese görünmedi. 6+0’da gittim görünmedi, 6+4 idrara sıkışık gittim göründü hatta kalp atışı da duyduk sonra eşimle 6+6’da gittiğimde idrar kesem boştu ve karından görünmedi :) vajinal bakıldı göründü, yani çok küçük seninki de görünür ama ben çok sabırsızdım şimdiki aklım olsa 6.haftadan sonra giderdim :)