Gamzelit acele etmenizi önermem ben meraktan reglime 3 gün kala yaptım evet çıktı silik bir şekilde ama ömrümden ömür gitti acaba var mı yok mu vs bugün doktora gittim beta HCG 275,45 biraz rahatladım ama umarım artmaya devam eder.
Size tavsiyem acele etmeyin regliniz geçmesini bekleyin ve öyle test yapın hem daha az strese girmiş olursunuz 🌸🌸🌸🌸