Edau9 Kızlar merhaba reglime 2 gün var ama dayanamadım test yaptım ikinci çizgi silik çıktı sonra testin yanılma payı vardır diye başka bir test aldım oda öyle gebelik var mısizce
linamom Edau9 ben de silik çizgi ile hamile olduğumu öğrendim gecesine kan testi yaptık dayanamadık kesinleşti 😊emin olmak için kan verin net sonuç çıkar
TazeAnne06 Edau9 tebrik ederim o zaman hamilesin 😇 tabi %100 doğru sonuç olmadığı için hemen kan vermeni öneririm
Edau9 annelikheyecanim ay öyle mi diyorsunuz daha doktora gitmeyeyim dimi çok küçüktür şuan gözükmez 29 günlük gözüküyor son regli tarihine göre hesaplayınca
denizasigi Edau9 tabii ki sağlık ocağında ya da kadın doğum acili varsa oradanda kan verebilirsin adetim gecikti kasiklarim agriyo vs derseniz de gebelik testi yapiyorlar canım
denizasigi Edau9 evet teste göre hamilesin ama kan ver bence yarın sabah sağlık ocağına gidip daha kesin olsun ona göre sevinelim 🙂🙂
Cennet-Kokulum Edau9 Ooo bebiş ben burdayım anne diye bağırıyor. Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🌸
Mavidunyamm Edau9 Kız testin yemin etmesini mi bekliyon bariz belli var işte 😁😁 Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲
Merve201119 Edau9 çokta silik değil benim ilk ogrendigimde belli belirsiz çizgiydi bence bir kan verin bugün hayırlısı olaun
Edau9 Simayimmmmm Ya var dimi ilk yaptığım da acaba ben görmek istediğim için mi goruyorum diye baya panikledim🙈