Arkadaşlar merhaba. Eşimle kan uyuşmazlığımız var. İlk gebeliğimin 28. Haftasında uyuşmazlık için iğne vurulmuştum. Oğlumun kanı babasından olduğu için doğumda tekrar vuruldum. Şu an 2. Bebeğime hamileyim. 27+3 teyim. Antikorlar düzenli kontrol ediliyor negatif. Doktorum doğumda da vurabiliriz isterseniz 28. Haftada da vurabiliriz deyip tercihi bana bıraktı. 2. Gebelikte 28. Haftada iğne vurulanlar var mı ?