Simgekumsal Kızlar selam çatlaklarınız için neler yaptınız ? Neler kullandınız kullandığınız halde oluyomu ?
Kb_plt Simgekumsal merhaba benim başka bir rahatsızlıktan kalan çatlaklarım mevcut ve tekrar oluşabilme ihtimali için sürekli nemlendirici kullanıyorum kaşıntı döküntü yapıyor kuruluklar cildimde bende nemlendirici kullanıyorum ancak daha hamilelik çatlaklarım oluşmadı umarım oluşmazlarda.
syma33 Simgekumsal Ben hiç birşey kullanmadım diyebilirim arada bir aklıma geldikçe vazelin sürdüm 37. Haftadayim hiç catlagim olmadı
Glsh14 Simgekumsal ben 12.haftada hindistan cevizi,kantaron yagi kullanmaya basladim her gun.daha sonrasinda bebe yagi ve bioilide aldim 4 cesit yag kullanmama ragmen 31+3 te catlamaya basladim🙆
selinyalcin Zeytinyağı kullandım son 2 ay kala mustela nın çatlak kremini de kullanmıştım. Bir kaç tane çatlağım oldu oda sezeryan dikişimin olduğu yere denk geldi. Onun dışında olmadı
Simgekumsal Bende anlam veremiyorum kullanmayıp çatlağı olmayan var bir sürü şey kullanıp çatlayan ver var bende ne yapcağımı bilemedim doktoruma sordum krem önerdi iki tane ikiside 300 lira alsammı değermi diye düşünüp duruyorum
esmaninbebegineva Simgekumsal günde 4-5 kere sürüyorum gerçekten düzenli kullandım birkaç kutu bitti ama parmak parmak bordo renkli çatlaklar oluştu. Çatlayacaksan her türlü çatliyorsun
elfffffslu Bende 20 haftadan sürekli biooil zeytinyağı kullanmama rağmen 30 da çatladım biraz da genetik sanırsam ☺️