ANNEADAYI0 sıfır acı diye bişey yok kimse kimseyi kandırmasın prenses doğum dediğinde en az 5 cm açılman olması gerekiyor ki epudureli bağlasınlar o zamana kadar sancını çekiyorsun ondan sonra ilaç takılıyor ama ondada açılma yavaşlıyor genelde suni destekliyorlar ıkınma isteğin olmuyor ebeler karnına bastırıp yardımcı oluyor falan filan doğumun kolayı yok kısaca kimse kimseyi kandırmasın 😂