Bende 34 haftalığım, iki haftadır var, ayağı yüksekte tutmak , bol su içmek, tuz tüketimini azaltmak lazım, doktor açısından da bi idrar tetkiki yaptırsanız iyi olur haftanız şişlik açısından az gibi geldi bana , aile hekimliğinde de yaptırabilirsiniz protein kaçağı vs varsa görmüş olursunuz.