Lavanta27 Kızlar 13 hafta 5 günlük hamileyim ve vajinamın iç ve dış kısmında bıcak saplanması kibi ağrılar oluyor nedenini bilen yada yaşayan varmı normalmi bu korkmalımıyım 😕
ecemnurturkan Lavanta27 hiç korkmayın 20 haftalığım bende hala oluyorr ama her zaman değil sizinde öyşe dayanamıcak kadar felan değilse korkmaya gerek yok doktorum bebek büyüdükçe rahim genişledikçe böyle ağrıların olması çok normal dedi ve halada oluyor
Ruveyda_baskapan Lavanta27 benimde 13-14-15 haftamda olurdu, özellikle ayakta biraz fazla kaldığımda , sanki biri cimcik atıyor gibi derin bir sızı olurdu bir kaç saniyelik geçerdi. O haftalarda oluyor canım rahim büyüyor damarlar genişliyor çok normal
elifuslu1002 Lavanta27 şuan 4 aylık hamileyim ve bana da oluyor ayni seyler Aşır yok ama rahatsız ediyor doktorum bi sıkıntı olduğunu söylemedi ama hala korkuyorum çünkü düşük yapmıştım ozmn çok ağrım vardı şuan tabiki ona göre az ama insan illa korkuyor ama sana sadece şunu soyleyim asla stres yapma ne çok hareket et nede hareketsiz kal ve bol su tuket birde kan değerlerine baktir bide şu var kist ola bilir bana böyle denmişti
Lavanta27 Kısa kısa geliyor ayağa kaldığımda oluyor çok sık olmuyot ama demin oldu oturduöumdada oldu koktum bir an
Lavanta27 ecemnurturkan çok teşekkür ederim 2 gün sonra doktor randevum var içimi rahatlatsınız sağolun🙏🏻😌
Lavanta27 Ruveyda_baskapan çok sağol canım devam ederse doktorumu ararım yada direk giderim yanına 2 gün sonra randevum var zaten çok teşekkür ederim🙏🏻🤲🏻💛
Lavanta27 elifuslu1002 çok sağol canım allah razı olsun içim rahatladı yorumları okudum bende ilk gebeliğim 8 haftalıkken kalbi durdu şimdi korkuyorum herşeyden uzanıyorum şuan ayağa kalkdığımda oluyor ara sıra inşallah geçer 🙏🏻🤲🏻💛
elifuslu1002 Lavanta27 inşallah geçer canım sakın ihmal etmek kendini ve bebeğini Allahım Sağlicakla kucağımıza alacağımız günleri göstersin inşallah.