Esila75
Bnde ölçüyorm açlık 100 ün altında olması lazım tokluk 140 ın altında olması lazım dedi doktorum ve yemek yemeğe başladığın ilk lokmadan bir saat sonra ölçmek gerekiyor
En son kontrolde 150 de cok yüksek değil ama yinede sekerli seyler yeme dedi diyetine uy dedi bana