Incitp ağlama kuzum strese sokma kendini benimde öyle silik çıktı çok yeni olduğu zaman öyle çıkıyor bende kan verdim 15 çıktı şimdi takip ediyoruz iki güne bir kan verecem artışa bakacam Şubat’ta kimyasal geçirdim umarım bu sefer sağlıklıdır ALLAHİM gönlüne göre versin inşallah🤲