Barannbebek Mavisinannesi2 37+6 da gittim en son 3077 gram dedi. Şuan 38+4 üz Perşembe 39 olacaz bakalım.
Derininannesi_ Mavisinannesi2 37+4 olduk geçen hafta 3200 demişti bu hafta yine almıştır sanırım iyice ağırlaştım cuma sezeryan olcam
mutluaile11 36+0da 2700dü . Şimdi 38haftalik oldum kac kilo olmustur Bilmiyorum doktor ultrosondn bakmadi 😑 3ü gecmisizdir sanirim
Eliff7111 37+3 de tam 3 kiloydu şimdi 38+5 çarşamba günü 27sinde sezaryen doğumum olacak tahmini 3.100-3.300 arası doğar dedi doktorum