Balinci Kızlr 14 haftaya girdim bugün ancak akıntım fazla ve bi süre sonra iç çamaşırım kahverengi oluyo sizde de böyle mi? Yoksa bir sorun mu var 🤔
iremby Balinci akıntın fazla olabilir ama kahve rengi olmasi normal degil. Kahve leke icin bir doktora gözük.
Minikdunyam Balinci kesin kahverengi ise doktorunla görüş bende de öyleydi ve Progestan kullandım normalde döndü
snmatas Balinci Akıntın olması normal canım ama kahverengi lekeden emin değilim daha önce başıma gelmedi bence bunu bi doktorunla görüşmelisin ihmal etme
Balinci iremby söyledim canm ama bir anda kahve rengi olmuyo bakıyorum çamaşırım ıslak 2 kez wc ye gidince kahverengi olmuş
Minikdunyam Balinci iki yolla alınıyor ben ağızdan almıştım ve geçmişti birde vajinadan alınıyor bence doktoruna Danış yinede benimde hemen geçmedi
detetedmom404 Anlatmakta çalıştığı lekelenme veya kahverengi akıntı değil Akıntı kuruyup üstüne bir daha birdaha olunca renk değişiyor ben anlatmak istediğini anladım senin koyu sarı akıntılar öyle oluyor malesef enfeksiyondan olur deri doktor bana antibiyotik kullandım geçti
pamuk_anne Eğer akıntı orada durduğu kurudugu ve üzerine yeni akıntı geldiği için kahverengi oluyorsa çok çok çok sık iç çamaşırınizi değiştirin onu orada öyle bırakmayın, herkesin temizliği kendini ilgilendirir elbette bana düşmez o niyetle söylemiyorum sadece sizin enfeksiyon kapmamaniz için söylüyorum. Çünkü orasi ıslak bile kalsa enfeksiyon yapar hatta koku olur. Ama eğer ilk gelen akintinin kendi rengi kahverengi ise o zaman doğru doktora, inşallah bir şey yoktur.
Balinci pamuk_anne saat başı değişiyorum cnm günlük ped vs kullanmak istemiyorum da o yüzden sık çamaşır değişiyorum