Adensu_ Merhaba kizlar Doktorum %90 bir cinsiyet tahmininde bulundu. Anlayan arkadaşlardan rica edebilir miyim? Sizce kiz mi erkek mii 🥰🥰 https://ibb.co/4MDZq6J
anne96 Adensu_ oncelıkle saglıklı olsun ınsallah 🤲🏻 yuzde doksan erkek dedıyse dogru cıkıyor ama kız dendıyse degısebılır ☺️ bana da 12. haftamda yuzde doksan erkek dedı bakalım ☺️
Melismelo Resimdeki bebeğin kafası ve elimi ? Başka birşey göremiyorum cünki😅 icimden erkek gecti ama☺️