Asafeymeninannesi Cümleten hayırlı geceler 🤗😘 Cinsiyetimizi bugün öğrenmiş bulunmaktayız 😊 bi erkek tospiğimiz olcak. Heyecan dedikleri şey bu olsa gerek ki şimdiden isim arayışına girdim 😊 ilk gebelik ilk evlat 🙏 Rabbim sağlıcakla nasip ederse 🙏 babasıyla kararsızlıklar içerisindeyiz. Asaf diye tutturmuş gibi 😊 ama farklı isim arayışına da girebiliriz dedi anlayışından öpeyim dedim 😂 o hep anlayışlıdır zaten 💃😄 uzun uzuna yazmak ısterdim ama cevaplarinizi büyük bi hızla bekledigim için yazamicam ki şu halle sohbetim pek haz vermicek gibi 🤗😏 İsim önerileriniz?
Sdanrr Asafeymeninannesi Asaf çok hoşuma gidiyordu cinsiyetimiz belli değilken benim ama dalga gecerler dediler aaaa saf diye 😂😂 Eğer erkek olsaydı benim bebişim ya Uras yada Sırac olacaktı 😌
Nurselisahin Asafeymeninannesi eğer bebeğim erkek olsaydı ben Emir ismini çok beğeniyorum emir koyardım heralde ☺️
Asafeymeninannesi Sdanrr 😂😂😂 hayy Allah isme o tarafından hiç bakmamıştım 😂 bende Arden olsun dedim sonra -arden nerden ? -evden 😂 falan dedim Değişik yani. Kendimi hormonlarıma veriyorum 😂
Asafeymeninannesi Sdanrr Rabbim kız erkek her ne olursa olsun sağlıklısını nasip etsin 🙏 arkadaş erkek isteyip durdu Rabbim nasip etti ama down sendromlu bi erkek. Duyunca her daim dediğim gibi Allah'ım sen sağlıklısını salihlisini nasip eyle ddm
Brlgry Asafeymeninannesi hayırlısı olsun Bende hala düşünüyorum isim konusunu aklımdakiler Aras toprak Ayaz Arden Eşim bi Ateş diye tutturdu onu vazgeçirecem tabi öyle 😂 biz A’lardan gidiyoruz 🙋🏼♀️
Sdanrr Asafeymeninannesi kesinlikle öyle 🙏🏼 Önce onlara sağlıklı olmayı bize de hayırlı anne baba olmayı nasip etsin 🙏 sadece nedense hep erkek hissetmiştim hep erkek geçmişti gönlümden ve erkek isimleri düşünmüştüm ama çok şükür prensesim olacak 😍
Asafeymeninannesi Brlgry Ateş olmayan yerden duman çıkmaz biliyoruz ama sen gel vazgeç bu sevdadan 😂 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Önerilerin için çok saol
Asafeymeninannesi Mel-sin doruk ismini bende seviyorum kulağa hoş gelio cidden. Ahh bu kararsızlıklar 😏
Brlgry Asafeymeninannesi o ateşi söndürürüm😂 sağol canım sağ Salim kucağımıza alalım inşallah oğluşları rica ettim 😘😘😍
Asafeymeninannesi Nurselisahin ilk aylarımda emir asaf dedim erkek olursa şayet ki içime doğmuştu rüyalarıma bile girer oldu tospik🤗 kuzenimin oğlunun ismiyle birebir aynı dedim ardından olsun dedim ardından asad denildi sonra Arden dedim aldık başımızı gidiyoz 😄 bakalım
Asafeymeninannesi Sdanrr yaa cimcime 😍 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Bizde kız istedik ama Rabbim erkek nasip etti. Bende kız ismi düşünmüştm belki fikir olur 🤗 -Ecrin Asel