Seda35 Merhabalar Bugün 9+0 olduk ama sabahdan beri bel boşluğumda çok fena bi agri var bu durum normalmidir tedirgin oldum
mucizeleriimm Seda35 aynı dertten bende muzdaribim. Doktorum normal olduğunu söyledi. Bol bol dinleniyorum
Nisandua1 Seda35 4+4 üm öğrendiğim den beri aşırı bel ağrım var bel fıtığım olduğu için sanırım doktorum da normal dedi 10 haftaya kadar normal diye okudum
Seda35 mucizeleriimm Çarşamba gününe randevum var benim de ufak ufak agri vardi ama bugun biraz şiddetli olunca korktum birsey olmasin da çekeriz napalm 😵💫