Kızlar hastane çantasini planlıyorum yenidoğan isimli takım yaptırdım iki tanede 5 li takım var biri bime gelenlerden aldım diğeri baska bir magazadan 0-3 ay yaziyor sizce yeni doğan bebek için kaliplari nasıl bana büyük gibi geldi direk yenidoğan mı alsam bide bir isimli 2 5 li set yeter mi hastane çantası için