Muzlupuding Hap içemiyorum. Şurup hele hiç içemiyorum en sevdiğim iğne. Fakat her ilacın iğnesi yok. Hap içmek zorundayım sizce en kolay hapın tadını almadan nasıl içebilirim. Kutusunu görünce bile kusma isteği geliyor. Yardım edin.. 😣
FatmaNur_27 Muzlupuding bende içemiyorum özellikle vitaminler aşırı kokulu geliyo bol suyla direkt yutmaya bakıyorum
Fatma-onal Muzlupuding ben ilaçtan önce bir iki yudum su içiyorum sonra ilaç sonra direk hemen bol su sonra da sevdiğim bir meyveden yemeye başlıyorum hemen bulantımı bastırsın diye böyle bir yöntem buldum
FeriDee Muzlupuding aynı bennn sadece tiroit ilacımı içebiliyorum oda çok küçük olduğu için. Kan ilacı falan hiç içmedim gebeliğim boyunca nolacak bilmiyorum
Elvanguzel Muzlupuding aldığınız ilaçlara bakın gıda ile alınması zararlı değilse ufacık bir parça çikolata ile alıyordum veya ardına su yerine meyve suyu ile iciyordum ben malesef aynı şekilde kutuları görünce midem bulanıyor kokuları desem öylesine iğrenç geliyordu bu yöntemle aylarca içtim bebeğime çok faydası oldu gelişim açısından.
Muzlupuding Fatma-onal ayy bu dediğinizi bende yapıyodum şimdi gebelikten herşeye bulantım arttıgı için kutuyu görünce direk kusasım geldiğinden önce sevdiğim şeyi yiyip öyle hapı içiyorum😂😂
Fatma0090 Muzlupuding bende senin durumundayım hapdan tiksindim bir ikiz erken doğumu kaybım var 7 ay once kaybettim onlarda ilac suan tekrar üç aylık hamileyim bunda da ilac cok zor geciyor benimde midem kalkıyor ama hapı içer içmez ardına şeker falan yiyorum
Muzlupuding Fatma0090 işte gebe kalmadan önce en çok korktuğum şey ilaç içme konusu. Sıfır ilaçla gebelik geçer mi diye sormaya hep korktum ama cidden hap falan içmek istemiyorum ya
Fatma0090 Muzlupuding ilacdız da sorun oluyor canım eski zamanda değiliz herşey hormonlu maalesef bu demir ilacının sulandırmalık vişne tadında olanı varmış mesela üç aydan sonra onu iste doktorundan tavsıye ederse balık yağı hapı veriyorlar o da sorun yutmak ben yutamıyorum suan bile yazarken midem kalktı doktoruma söyledim içemiyorum ilac dan tiksindim diye başka ilaclar gösterdi onları da içemem dedim o zmn üç dörtgüne bir mutlaka iç dedi tabi yine içemiyorum o ayrı dert
Havanur72 Muzlupuding vallahi canım bende aynıyım bir parolu bile 4 e bolup içiyorum kuccnçk kucuk olsunda kolay yutayım dıe obur turlu asla yutamam geri gelir bıcakta kesiyorum ben tum hapları