kibarim_41 Kızlar hem gaz hem ishal durumu yaşıyorum benim gibi olan war mı 🥴🥴🥴 sürekli lawaboya koşuyorum 🤦♀️😒
Nuuur0 kibarim_41 bende 34. Haftamdayım bugüne kadar hep kabızlık yaşıyordum şimdi ise ishale dönmeye başladım 🙈
Buseuynk kibarim_41 1 kase yoğurda 1 tatlı kaşığı nişasta koyup karıştırıp yeyin hemen keser :) geçmiş olsun
kibarim_41 Melekkk000 bende ondan korkuyorum altıma yapmak gerçi herşey mübah hamilelikte anne olmak işte herkesin farklı işliyor gidişatı 🤦♀️🤦♀️ Yanlız rahat hamilelik geçirip yiyen içenlere bir de gezenlere hastayım 🤪😅