Baharrr10 Merhaba, once yogurt yedim sonra balık yağı içtim üzerine süt içtim. Unuttum aklımdan çıktı tamamen Bebeğime birşey olur mu 15+3 hafta0
minnnie Bence olmaz çünkü balık yememissiniz, içtiğiniz şey Omega 3. Ama genel olarak süt içmenizi önermem (hâlâ daha gebe beslenmesine günde 3 bardak süt koyan diyetisyenler olsa da bu çok eski bir bilgi). Yoğurt, kefir, ayran hali daha iyi.
Baharrr10 minnnie yani demek istediğiniz balıkla ilgili olmadan süt içmemelisiniz demek istiyorsunuz ilk kez duydum neden