Justmom Kızlar hamile olduğumu bilmediğim bi zamanda merdivenden düşmüştüm diz röntgeni çektirdim ozamnda da 3-4 haftalık olmam lazım aklöda soru işareti kaldı bebeğim radyasyon almışmıdır acaba
Ceylanby Justmom Bende hamile olduğunmu bilmeden idrar yolları için tomografi çekilmiştim. 3 4 haftalık hamileymişim o zamn. Çok korkmuştm ama çok şükür bişey olmadı. Ki en yüksek radyasyon tomografi cihazlarında varmış sanırım. Allah korusun meleklerimizi 😊
Meryy69 Justmom arkadaşımda bel ağrısından çektirdi kuzum elhamdülillah şimdi sağlıkla kucağına aldı bebişi birşey olmaz allahın izni ile
cileklicookie Justmom bende bel agrisindan mr girecektim kan sonucuna bakinca hamile oldugumu ogrendik kaldi oyle simdi 15 haftalik ama fitik ilerlemisti en son doktor 3. Ayin bitti gel mr cekelim simdi diyor Elzem durumlarda bakiliyormus zaten canim Allah koruyor yavrularimizi🙏🙏🌸
Dark Justmom röntgen çok cok mecbur kalınca çekiyorlar ama siizn zaten çok yeniymis bişey olmaz Allah’ın izni ile. Mr in hiçbir riski yok o başka
Justmom Halfey benimde aklımdan çıkmış tamamen 6. Aya girdim şuan hatırladım allahın izniyle olmaz birşey
busrazz Radyoloji teknikeriyim , riskli durumlarda doktor ve hasta izniyle birlkte gebelere de çekim yapılıyo bazen , zaten henüz bilmediginz içn Rabbim korumuştur içinizi ferah tutun ❤️
findiklibadem busrazz merhaba benim ayakta sıkıntı var üstüne basamıyorum kaza geçirmiştim doktorlar kurşun geçirmez yelekle röntgen veya emar çekelim diyorlar korkuyorum siz gebelere çekiyormusunuz yani çok kötü şeyler okudum röntgenle ilgili bilginiz varmı
Sevvalmom_34 busrazz merhaba 36 haftalık gebeyım banyoda düştüm kasıklarımın ve karnımın oldugu 2 adet röntgen çekildim başta imza atıp cok pişmanım bebeğime zarar vermişmidir röntgen cekinmek cok korkuyorum cok kotuyum
Justmom cileklicookie evet çoğunlukla bi sorun olmuyormuş cevaplarlada rahatladım allah korusun bebişlerimizi
busrazz findiklibadem Sizin durumda istisnalara giriyo doktor onay verirse çekilir ztn ayak rahme yakın bi yer degil ama önlemlerinizi almalısınız pelvik koruyucu , yelek , tiroid koruyucu .. Ztn hamilelere düşük doz uygulanıyo çekim sonrası odayı çabuk terkederseniz bi sıkıntı olmaz 😘
Erdemberna Maalesef 8 haftalık hamileyim ve çektirdim 3 gün önce ayakta duramıycak kadar ağrım vardı doktor her hangi bir risk olmadığını söyledi mecburdum çektirdim ne kadar doktor desede insanın içi rahat etmiyor Allah büyük o elbet korur diyorum.
findiklibadem busrazz bana sadece kurşun geçirmez yelek ile röntgene sokalım seni dedi doktor gerekiyosa üç ay yatıp yine de girmek istemiyorum iki tarafı da çıkmaz bir durumun içindeyim çektirsem ayrı çektirmesem ayrı dert çok moralim bozuk
Erdemberna findiklibadem insan çok huzursuz oluyo maalesef bn kalçamdan çekildim ama hem kadın doğum doktorum gende fizik tedavi bi risk bulmadı emar en hafif olanı diğerlerine göre tabi karar sizin
busrazz findiklibadem sıkıntı etmenize gerek yok dedigim gibi koruyucu yelek vücudunuzu bebekte dahil koruyacak ztn ki ayak için çok düşük doz kullanılıyor içinz ferah olsun , Mr ında şuana kdr kanıtlanmş bi zararı yok içiniz ferah olsun . İnanın öyle durumlar oluyoki gebe hastalara tomografi bile çekmek zorunda kalıyoruz normal filmden 400 kat daha zararlı :( röntgen onun yanında devede kulak (önlem almak şartıyla)
Erdemberna busrazz siz sağlıklıçısınız galiba bnde emar kalçadan çekildim yelekle 8 haftalık hamileyim çeken sağlıkçılarda sizin söylediklerinizi söyledi