Merhaba güzel anneler. 10 günlük bebeğim var. Sürekli mememde olmak istiyor. Sütüm var geliyor birkaç dk emiyor uyuyor ben yinede 15-20dk dokunup uyandırmaya çalışıyorum. Sonra yatırıyorum 5-10 dk uyuyor sonra tekrar başlıyor ağlamaya aranmaya. Hatta bugün aralıksız bir saat tuttum yine aynısını yaptı sonra bir saat daha tuttum yine aynı. Bu durum beni çok yoruyor uyuyamayınca dinlenemeyince. Doyuyor çünkü çiş kaka sayısı yeterli. Emzik veriyorum omuza yorulunca düşürüyor yine ağlıyor.Neler önerirsiniz?