Sybabyss Zaten geneli rahmin tepe noktasına yerleşir yani konumu gayet normal
Tepe de olduğu konum en çok karşılaşılan
Sonra sağ sol yan duvarlar arka ve ön duvar bunların hepsi normal tek sıkıntı olan rahim ağzına yakın olan veya kapatan yani plesanta previa denen
Sizinki gayet normal 👍🏻
Benim plesanta da ön duvarda yani karnımın ön kısmında o yüzden bebek hareketlerini dahs az hissediyorum ama bu bile sıkıntı değil 🌸✅