Edavebebek Birlikteyken Beren Nisa diye karar vermiştik.Şimdi boşanıyoruz Miray Nisa mı diye düşünmeye başladım hangisi daha güzel sizce
Aslaninannesi01 Edavebebek bosansanız bile kızınızn babası olmaya devam edecek bnce birlikte karar verdiğiniz ismi koyun
Edavebebek anne96 şiddet gördüm canım başka kadınla konuşmuş suçlu olduğu halde sırf üste çıkmak için beni dövdü resmen ben de ailemin evindeyim artık
Sumiire Edavebebek bunu yapan adamın istediğini beğensem bile asla koymazdım bebeğini düşünseydi siddete başvurmaz medenice ayrılırdı
Tugce-0730 Edavebebek Allah kurtarmış herşeyin hayırlısı neyse o olsun. Ne soruyosun ona valla hicde hakkı yok sen ne istiyosan onu koy.Birlikte hayal ettiğimiz ismi koymuş demesin havalanmasin zerre anısını ve yaşatma haketmiyolar Allah ıslah etsin boylelerini